Tikai 15% klientu apdrošināšanas polisi vēlas iegādāties internetā

Sabiedrība vēl joprojām izvēlas tiešo kontaktu ar pārdevēju – tā norāda 64 procenti aptaujāto AAS “BALTA” un pētījumu aģentūras “Data Serviss” veiktais klientu vērtību pētījums. Savukārt tikai 15% no aptaujātajiem klientiem izteic vēlmi iegādāties apdrošināšanas pakalpojumus internetā.

60 procentus respondentu saskaņā ar pētījumu no polises iegādes internetā attur cilvēciskā kontakta trūkums un raizes par drošību, veicot norēķinus internetā. Interesanti, ka 30 procenti no aptaujātajiem uzskata – iegādājoties polisi internetā, nākotnē var rasties problēmas ar atlīdzības saņemšanu. Šāda attieksme daļēji skaidrojama ar to, ka klienti internetā ne vienmēr pareizi norāda nepieciešamo polises segumu – riskus un negadījumus, kuriem īstenojoties tiek izmaksāta atlīdzība.

Kā stāsta Gatis Bolinskis, SIA “Data Serviss” valdes loceklis, “Kopš 2007. gada klienti arvien vairāk pievērš uzmanību drošībai. 2009. gadā pirkuma drošības svarīgums ir tikpat augstu kā 2002. gadā. Lielā mērā tas ir saistīts ar ienākumu kritumu – kļūdaina izvēle ir daudz dārgāka par nedaudz dārgāku pirkumu, jeb skopais maksā divreiz. Tāpēc klientu izvēle par labu tiešajam kontaktam ir atbilstoša arvien pieaugošajām bažām. Tiešais kontakts palielina drošību, īpaši, ja runa ir par pašas drošības iegādi”.

draugiem.lv ieteikt draugiem

Ir viedoklis?