IF Latvia uzstāda Baltijā pirmo pilna servisa apdrošināšanas terminālu

Gada pirmajā pusē atklātajā Modes un izklaides centrā Rīga Plaza darbu uzsācis pilna servisa If apdrošināšanas pašapkalpošanās terminālis. Šis ir Baltijā unikāls apdrošināšanas terminālis, kas piedāvā ne tikai ceļojumu un OCTA, bet arī īpašuma un KASKO apdrošināšanas iegādi, kā arī negadījumu pieteikšanas iespēju.

„Pašapkalpošanās apdrošināšanas terminālis ir iespēja aizņemtākajiem un steidzīgākajiem iegādāties nepieciešamo apdrošināšanas polisi pašiem, pirms un pēc apdrošinātāju biroju darba laika. Termināla lietošana ir pavisam vienkārša – tos pašus datus, ko parasti klientam rakstiski pieteikuma anketā lūdz ar roku aizpildīt apdrošinātājs, klients terminālā ievada pats kā datorā – piemēram, personas kodu, auto reģistrācijas numuru, auto tehniskās apliecības numuru utml. Līdzīgi iespējams pieteikt KASKO apdrošināšanas gadījumu, nebraucot uz apdrošinātāja biroju,” stāsta Dace Ivaska, If apdrošināšanas Pārdošanas vadītāja Latvijā.

Apdrošināšanas polises iegāde terminālī notiek, apmaksājot to tiešsaistē ar maksājumu karti vai caur internetbanku, un saņemot spēkā esošu polisi klienta e-pastā, ko iespējams arī terminālī izdrukāt. Turklāt polises iegāde pašam terminālī ir līdz 20% lētāk, nekā apdrošinātāja birojā, pamatojoties uz apdrošinātāja administratīvo resursu ietaupījumu. If apdrošināšanas terminālī ir iebūvēts dators ar interneta pieslēgumu un konfigurēta „If Online” apdrošināšanas sistēma un printeris. If pašapkalpošanās apdrošināšanas terminālis atrodas tirdzniecības centra Rīga Plaza (Mūkusalas ielā 71) 1.stāvā pie B ieejas, blakus Rīga Plaza informācijas centram.

Līdzīgi termināļi pašlaik darbojas tikai dažās Ziemeļvalstu un Eiropas lidostās. Baltijā pirmo pašapkalpošanās apdrošināšanas termināli If Apdrošināšana uzstādīja 2008.gada vidū Starptautiskajā lidostā „Rīga”. Tajā steidzīgākajiem ceļotājiem ir iespēja iegādāties „pēdējā brīža” jeb „last minute” ceļojuma apdrošināšanas polises.

Kā liecina If apdrošināšanas pieredze un līdz šim veiktie pētījumi, ap 20% ceļojumu apdrošināšanas polišu pircēju par apdrošināšanu atceras pēdējā brīdī, 42% iedzīvotāju tikai aptuveni atceras, kad beidzas apdrošināšanas polise, bet 10% auto vadītājiem ir nācies maksāt sodu par savlaicīgu OCTA polises neatjaunošanu.

draugiem.lv ieteikt draugiem

Ir viedoklis?