“If” ievieš visu negadījumu pieteikšanu un atlīdzību lietas statusu pārskatu internetā

Investējot 46 000 eiro, If apdrošināšana ieviesusi visu veidu negadījumu pieteikšanu internetā. Internetā un arī pie If partneriem pieteiktais negadījums tiek automātiski reģistrēts If datu bāzē, tādēļ klients jebkurā brīdī internetā – If Portālā var sekot līdz sava negadījuma pieteikuma statusam – pieteikts, apstrādē, apstiprināta tāme vai izmaksāts.

Tagad ne tikai KASKO, bet arī īpašumu, civiltiesiskās atbildības, ceļojumu, nelaimes gadījumu un pat veselības apdrošināšanas atlīdzības If polišu īpašnieki var pieteikt internetā – nedodoties uz If biroju. Negadījumu pieteikšana internetā ļauj ietaupīt klientu laiku, kā arī transporta, telefonsarunu izdevumus. Internetā klienti negadījumu piesaka ātrāk pēc notikušā negadījuma, liecina If pieredze, līdz ar to arī ātrāk var saņemt atlīdzību.

Pēc negadījuma pieteikšanas internetā, klients saņem apstiprinājuma e-pastu ar lietas numuru un var sekot savam atlīdzību lietas statusam If Portālā. KASKO gadījumā klients var tūdaļ doties uz servisu. If Portālā klients var pārskatīt savas polises izmaksu vēsturi visā tās darbības periodā.

Oskars Hartmanis, If Atlīdzību daļas vadītājs atzīst: “Mēs varam lepoties ar veiksmīgu sadarbību ar partneriem – servisiem, kas palīdzēja ieviest KASKO negadījumu pieteikumus internetā jau pirms 2 gadiem. Ik dienu saņemam labas atsauksmes par ērto KASKO atlīdzību pieteikšanas sistēmu gan no partneriem, gan klientiem. Klientiem tas ir daudz saprotamāks un vienkāršāks negadījuma pieteikšanas veids – uzreiz doties uz auto servisu. Vienlaikus klientam tā ir iespēja taupīt laiku un saņemt salabotu auto ātrāk, bet mums – iespēja ietaupīt administratīvos resursus.

Lai atvieglotu arī citu If klientu negadījumu pieteikšanu un radītu pārskatāmāku atlīdzību izmaksas procesu, nolēmām ieviest arī pārējo atlīdzību veidu pieteikšanu internetā.”

Piesakot KASKO internetā, laiks līdz remontdarbu uzsākšanai samazinās par 33%, liecina If pieredze, bet reģistrējot čeku par saņemtajiem veselības aprūpes pakalpojumiem, laiks līdz ārstniecības pakalpojumu kompensācijas saņemšanai, samazinās par 85%. Trīs nedēļu laikā, kopš testa režīmā darbojas šī iespēja, jau 50% If veselības atlīdzību pieteikumu pieteikti tieši internetā, If Portālā.

Klienti ar vien biežāk izvēlas internetu un e-pastu kā ērtāko komunikācijas kanālu ar apdrošinātāju, liecina If klientu pētījums. 2009. gadā 40% negadījumi If pieteikti attālināti – internetā, pie sadarbības partneriem vai pa tālruni. Visvairāk – 74% no If pieteiktiem KASKO negadījumiem, pieteikti nebraucot uz apdrošinātāja biroju. KASKO negadījumu pieteikumus internetā un pie partneriem If ieviesa jau 2007.gadā.

Situācija ekonomikā maina veselības apdrošināšanas tirgu radot iespēju uzņēmumiem iegādāties darbinieku veselības apdrošināšanu par zemāku cenu, vienlaikus motivējot apdrošināto darbinieku līdzdarboties medicīnas pakalpojumu cenas samazināšanā un ārstniecības iestāžu godīgā rīcībā, If šogad ieviesusi jaunu risinājumu – veselības apdrošināšanu ar daļēju uzņēmuma darbinieku līdzfinansējumu – 70% līdz 50% no ārstniecības pakalpojumu cenas.

Andris Morozovs, If P&C Insurance AS valdes priekšsēdētājs un Baltijas operāciju vadītājs norāda: “Pēdējo mēnešu laikā par 40% pieaudzis ārstu apmeklējumu biežums veselības apdrošināšanas klientiem. Tas rada bažas gan apdrošinātājiem, gan darba devējiem par polises izmaksām nākamgad. Uzskatu, esošajā situācijā polise ar darbinieku daļēju līdzfinansējumu būs ļoti populāra, jo piedāvājums darbiniekiem segt daļu polises cenas, bija aktuāls jau šī gada sākumā.”

draugiem.lv ieteikt draugiem

Ir viedoklis?