Gjensidige klienti KASKO apdrošināšanas atlīdzību turpmāk varēs pieteikt arī internetā

AAS „Gjensidige Baltic” saviem klientiem turpmāk piedāvā iespēju pieteikt KASKO apdrošināšanas atlīdzības arī internetā – kompānijas mājas lapā. Gjensidige KASKO atlīdzību pieteikums internetā būs pilnīga informācija par negadījumu, kas būs papildināma arī ar saskaņoto paziņojumu. Pēc pieteikuma reģistrēšanas, norādītajā e-pastā klients vienlaicīgi ar ekspertu saņems paziņojumu, kurā būs norādīta abu pušu kontaktinformācija, lai klients bez Gjensidige starpniecības varētu pats vienoties ar ekspertu par bojātā transportlīdzekļa apskates vietu un laiku.

Ja transportlīdzeklim būs bojāts vējstikls, veicot KASKO negadījuma pieteikumu internetā, klientam būs iespēja izvēlēties kādu no piedāvātajiem autoservisiem, līdz ar to pieteikums par vējstikla nomaiņu automātiski nonāks arī izvēlētajā autoservisā.

KASKO atlīdzību pieteikuma iesniegšanas termiņš ir 3 dienas no negadījuma brīža, taču ne vienmēr klienti to piesaka laikus. Līdz šim pieteikumu bija jādodas iesniegt klātienē, kas lielai daļai klientiem prasīja papildus slodzi un plānošanu jau tā saspringtajā ikdienas darba režīmā. AAS “Gjensidige Baltic” Transportlīdzekļu atlīdzību nodaļas vadītājs Aivars Vasaraudzis elektroniskā pieteikuma laika ieguvumu vērtē kā svarīgāko: „Esam saskārušies ar klientiem, kuriem negadījums notiek ārpus Latvijas un noteiktajās 3 dienās viņiem nav bijusi iespēja šo pieteikumu iesniegt. Šobrīd šis šķērslis ir atrisināts, jo internetā negadījuma pieteikumu var reģistrēt tajā pat dienā, atrodoties arī ārpus Latvijas. Līdz ar to pieteikums būs reģistrēts laikā un nebūs bažas, ka kaut kas ir nokavēts. Transportlīdzekļa novērtēšana būs nākamais solis, kura laika limits nav stingri noteikts.”

Līdzās pieteikumam internetā kā līdz šim atlīdzības varēs pieteikt arī klātienē.

draugiem.lv ieteikt draugiem

Ir viedoklis?