BALTA novērtēta kā reputāciju līderis apdrošināšanā

Šā gada “Reputācijas topā 2009” apdrošināšanas sabiedrība ”BALTA” ieguvusi augstāko novērtējumu starp Latvijas apdrošināšanas kompānijām. Savukārt „Finanšu nozares reputācijas topā” sabiedrība „BALTA” ierindojas augstajā 3. vietā, tādējādi par četrām vietām apsteidzot nākamo sekotāju no apdrošināšanas jomas.

Kopvērtējumā „Balta” ierindojas „Reputācijas topa” 43. vietā, kas ir vērā ņemams pieaugums, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, kad „Balta” ieņēma topa 54. vietu. Šogad uzņēmuma vērtējums cēlies par 11 vietām.

„Patiess prieks, ka uzņēmēji atzinīgi novērtējuši AAS „BALTA” darbību, ierindojot uzņēmumu Reputācijas topa 22. vietā. Šogad, kad ekonomiskās situācijas ietekmē iedzīvotāji pret finanšu un apdrošināšanas jomas uzņēmumiem bijuši prasīgāki, AAS „BALTA” saņēmusi augstāko iedzīvotāju vērtējumu apdrošināšanas nozarē. Paldies klientiem par šo augsto novērtējumu,” uzsver Valters Kaže, AAS „BALTA” Stratēģijas, mārketinga un klientu attiecību vadītājs.

Pēc V. Kažes sacītā, Reputācijas topa rezultāti apliecina AAS „BALTA” pareizi izvēlēto stratēģiju, kuras ietvaros tiek regulāri analizētas apdrošināšanas ņēmēju vēlmes, lai turpinātu sniegt klientiem augstas kvalitātes servisu un klientu aktuālajām vajadzībām piemērotus apdrošināšanas pakalpojumus.

Laikraksta “Diena” un aģentūras „Nords Porter Novelli” veidotais „Reputācijas tops” atspoguļo Latvijas 150 apgrozījuma ziņā lielāko uzņēmumu reputācijas novērtējumu. Savu atzinumu par šo uzņēmumu reputāciju, izvērtējot sešus kritērijus − produktus un pakalpojumus, darba devēja tēlu, korporatīvo komunikāciju, sociālo atbildību, nākotnes orientāciju un atbildību par vidi, snieguši 1000 Latvijas iedzīvotāji, 400 uzņēmēji un vairāk nekā piecdesmit dažādu nozaru eksperti. Ar “Reputācijas topa 2009” rezultātiem iespējams iepazīties 1. jūnija laikrakstā „Lietišķā Diena”.

draugiem.lv ieteikt draugiem

Ir viedoklis?