BALTA – atzītākais zīmols apdrošināšanas nozarē Latvijā

Jau piekto gadu apdrošināšanas akciju sabiedrība BALTA ir iemīļotākais zīmols apdrošināšanas nozarē Latvijas iedzīvotājiem, šogad apsteidzot savus konkurentus divos būtiskos kritērijos – kvalitātē un asociēšanā. Tas izriet no aptaujas „Latvijā mīlētāko zīmolu tops 2009”.

Pētījuma gaitā apdrošināšanas kompānijas tika vērtētas piecās kategorijās – kvalitāte, unikalitāte, izdevīgums, apspriešana, asociēšana.

Tirgus un sabiedriskās domas pētījuma centra „SKDS” direktors Arnis Kaktiņš norāda, ka „konkrēto zīmolu novērtējumi parāda, ka AAS „BALTA” apsteidz konkurentus divos būtiskos kritērijos – kvalitātē un asociēšanā. AAS „BALTA” tiek vērtēta kā zīmols, kas piedāvā augstāko kvalitāti nozarē un kā zīmols, kuru cilvēki visvairāk asociē ar sevi – atzīstot – AAS „BALTA” visvairāk ir “mans zīmols”.

Pēc “DDB Latvija” direktora Andra Rubīna sacītā, pasaulē viena no šā gada aktuālajām tendencēm ir zīmolu rūpes par saviem klientiem un sabiedrību kopumā. Mūsu valstī galvenie faktori zīmola izvēlē apdrošināšanas jomā ir kvalitāte un izdevīgums.

„Pētījuma rezultāti atspoguļo, ka AAS „BALTA” ir izdevies labi sabalansēt kvalitātes un izdevīguma kritērijus, tāpēc nav pārsteigums, ka Latvijas iedzīvotāji to ir novērtējuši, atzīstot par mīlētāko zīmolu apdrošināšanas tirgū Latvijā”, uzsver Andris Rubīns, “DDB Latvija” direktors.

„Mēs esam gandarīti par Latvijas iedzīvotāju augsto novērtējumu, atzīstot AAS „BALTA” par mīlētāko apdrošināšanas zīmolu Latvijā. Šis vērtējums apliecina, ka mums ir izdevies atrast pareizo formulu, lai sarežģītajos ekonomiskajos apstākļos turpinātu piedāvāt mūsu klientiem augstas kvalitātes servisu un klientu aktuālajām vajadzībām piemērotus apdrošināšanas pakalpojumus. Paldies Latvijas iedzīvotājiem par atzinību”, pateicas AAS „BALTA” prezidente Tāra Nīvseja.

Aptauju veido „DDB Consulting” sadarbībā ar žurnālu „Kapitāls”un pētījumu centru SKDS, aptaujājot vairāk nekā 1000 Latvijas iedzīvotājus. Tas veikts pēc starptautiski radītas un 30 valstīs izmantotas zīmolu izpētes metodikas „DDB Brand Capital”.

draugiem.lv ieteikt draugiem

Ir viedoklis?