AAS BALTA tirgus daļa šogad pieaugusi līdz 25,5 %

Neraugoties uz Latvijas sarežģīto ekonomisko situāciju, AAS „Balta” tirgus daļa šā gada pirmajos trīs mēnešos ir pieaugusi un sasniedz 25,5%. Uzņēmuma tirgus daļas pieaugums par 1,9 procenta punktiem apsteidz aizvadītā gada pirmā ceturkšņa rādītāju.

Laikā, kad Latvijas nedzīvības apdrošināšanas tirgus gada pirmajā ceturksnī uzrādījis negatīvu izaugsmi – mīnus 17%, AAS “Balta”, konkurējot ar citiem tirgus dalībniekiem, ir saglabājusi stabilas pozīcijas. Kā nākamo mērķtiecīgas izplatīšanas kanālu attīstības stratēģijas soli AAS “Balta” ir ieviesusi jaunu apdrošināšanas pakalpojumu pārdošanas punktu konceptu un atvērusi pirmo moderno un funkcionālo apdrošināšanas punktu modes un izklaides centrā “Rīga Plaza”.

“Šis gads varētu kļūt par vienu no lielākajiem pārbaudījumiem līdzšinējā Latvijas apdrošināšanas vēsturē. Ekonomikas lejupslīdes ietekmē 1. ceturksnī IKP kritumam sekojis arī Baltijas valstu apdrošināšanas tirgus kritums par 10,5%. Situāciju Latvijas apdrošināšanas tirgū šobrīd raksturo arī pieaugoša tirgus koncentrācija un ārvalstu biznesa īpatsvara palielināšanās,” sacīja AAS „Balta” Prezidente un valdes priekšsēdētāja Tāra Nīvseja (Tara Kneafsey). Viņa piebilda, ka pārmaiņas skārušas arī apdrošināšanas ņēmēju paradumus, tostarp arvien vairāk klientu privātpersonu segmentā dod priekšroku apdrošināšanas pakalpojumu iegādei iepirkšanās centros.

draugiem.lv ieteikt draugiem

Ir viedoklis?